#53 دوره آموزش دستگاه لیزر – آنالیز اکثر برای کسب و فعالیت شما

نقدهای آنلاین می‌‌توانند دستگاه لیزر تحت عنوان دارایی‌های حیاتی کسب‌ و کارها محسوب شوند و این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برای جستجوهای محلی برخوردار است . مطالعات اخیر نشان داده‌اند که اکثر مشتریان به نقدهای مثبت به وسیله مشتریان اعتنا شده و بدین ترتیب احتمال استفاده‌ی آن‌ها دستگاه لیزر از کسب‌وکار محلی ارتقاء می یابد . آن‌ها بدین نقدها به اندازه‌ی توصیه‌های فردی اشخاص اعتماد دارند .


در حال از دست‌ دادن یک زمان بلندمرتبه می باشید . نقد ها نه ‌تنها یاری می نمایند که یک اعتبار دستگاه لیزر آنلاین بسازید بلکه می‌توانند مشتریان را به جلوی درتان بکشانند . نقد یک نوشته‌ی کوتاه یا نمره‌ای است که مشتری بر اساس تجربه‌اش با یک کسب‌ و کار محلی به آن اعطا میکند . انتقادات می‌توانند در موتورهای کاوش , سایت‌ها دستگاه لیزر و سرویس‌های انتقاد محلی یا این که چه بسا بلاگ‌ ها یافت شوند دستگاه لیزر . اساساً سه روش وجود دارد که استفاده کننده می تواند یک نقد برای کسب‌ و کارتان مهیا کند : آفلاین , پست الکرونیکی یا این که وب سایت .

اکثری از کسب‌وکارها هر روز از طریق ارتباط تلفنی , پست الکرونیکی فیزیکی یا این که رابطه باطن دکان با مشتریانشان تماس میگیرند . هر کدام از این نقاط تماس آفلاین , فرصتی برای پرسیدن در امر تجربه‌ی مشتریان از خریدشان است . می‌توانید از بازخوردهای منفی برای ارتقای کسب ‌و فعالیت استعمال کرده و بازخوردهای مثبت را به نوعی استشهاد تبدیل فرمائید که می‌تواند در وبسایت یا تبلیغاتتان مورد به کارگیری قرار گیرد . در شرایطی‌که هنوز آدرس‌های ایمیل دستگاه لیزر تهران را برای عضویت در خبرنامه و اخذ اطلاعات عمده جمع‌آوری نکرده‌اید , یک زمان بازاریابی پهناور را از دست می‌دهید .

ایجاد , نگه‌داری و پرورش فهرستی از مشتریان و افرادی که رغبت دارند مشتری دستگاه لیزر شما بشوند , سبب میشود بودجه موءثر و ارزشمندی را دردسترس بگیرید . می‌توانید از این فهرست نه‌ صرفا برای اطلاع‌‌رسانی و بازاریابی به مخاطب لایق استفاده فرمائید . بلکه می توانید مشتریانتان را به ارزیابی رضایت‌مندی‌شان دستگاه لیزر دعوت نمایید یا این که یک نشانی اینترنتی قلم بعد از خرید بسازید که در باب مورد نظر مشتری دستگاه لیزر پرسیده یا این که چه بسا او را به تالیف نقد در مورد محصول یا خدمت خریداری شده ترغیب می‌کند .

سو‌مین رویه برای اخذ انتقاد از روش سایت است و در حالیکه این مورد می تواند روی سایتتان باشد , ولی هر روز به شکل فزاینده‌ای به کارگیری از سایت‌‌های دیگر برای عیب گیری شما , محصول ها و خدماتتان مشاهده می‌‌گردد . البته تارنما خودتان جایی است که شما بیشترین در دست گرفتن را روی آن دارید و باید بخش ویژه‌ای را در آن لحاظ فرمائید که به استشهادها و اشتراک تجربیات مشتریان گذشته‌تان اختصاص داشته باشد . این فرصتی برای میزبانی از محتوای ساخت شده بوسیله کاربران در سایتتان است که موتورهای جستجو نیز به آن عشق دارا هستند .

همچنین کاربرانتان نیز از مطالعه‌ی تجربیات حقیقی و واقعی مشتریان قبل لذت برده و تصمیم خرید و تفکراتشان درباره‌ی شما به شدت از این ایده ها تاثیر قبول میکند . فراموش نکنید که محل ویژه‌ای برای ثبت نقدهای کاربران به طور بی واسطه در صفحاتتان در نظر بگیرید . هم اکنون می توانید این قضیه را به صورت بدون واسطه در دل تارنما جای دهید یا این که از رویکردهای ثالث بی‌شمار بهره‌مند شوید . چنانچه خودتان نخواهید هیچ‌گاه نقدی دریافت نمی‌کنید , قطع از صفحه ها خودتان , یک فهرست دائماً در حال پیش رفت از سایت‌ها موجود است که نقدهای کاربران درخصوص اشکال تولید ها , خدمات و کسب‌وکارها را جمع‌آوری می نمایند .

استاندارد